Pracując w zespole z przedstawicielem handlowym zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: telefoniczną obsługę klientów biznesowych (drukarnie, wydawnictwa, agencje reklamowe) w zakresie ofertowania, fakturowania, logistyki oraz windykacji, telefoniczne wsparcie sprzedaży w obsługiwanym regionie, realizację wyznaczonych celów jakościowych i ilościowych sprzedaży. Oczekiwania wobec kandydatów: łatwość budowania trwałych relacji przez telefon, doświadczenie w kontaktach z klientami nabyte w dziale handlowym lub produkcyjnym, umiejętność obsługi komputera (MS Word, MS Excell) i bardzo dobra organizacja pracy, wiedza z zakresu poligrafii i opakowań będzie istotnym atutem, wykształcenie minimum średnie. Ze swojej strony gwarantujemy: pakiet szkoleń wdrożeniowych, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnie zarządzanej i dynamicznie rosnącej firmie, umowę na czas nieokreślony, finansowanie lekcji języka angielskiego raz w tygodniu w siedzibie biura wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, atrakcyjny pakiet socjalny (karta sportowa Multisport, karta medyczna w Medicover), możliwość zgłoszenia się do ubezpieczenia grupowego na życie.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. obsługi klienta (papiery poligraficzne i podłoża do opakowań) |
Sprzedawca: | Igepa Polska Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |